středa 22. srpna 2012

... chuť granátových jablek ...

... aneb "soutěž" x "soutěž".

Kdysi jsem se zkoušela zúčastnit některých soutěží, spíš pro pocit a hlavně pro to, zkusit se posunout zase někam dál. Později jsem přestala, protože soutěže byly "hlasovací". O jejich rozmachu v současné době ani nemluvím.
Nesnáším hlasovací soutěže, ne kvůli soutěžím samotným, ale především proto, že obvykle po vyhlášení soutěže mám zahlcené zprávy žádostmi o "like". V těchle soutěžích obvykle nevyhrává "nejlepší", ale ten kdo má odolnější žaludek na žebrání o hlasy a zaspamování pošty kamarádům.

Ale přece jenom jsem se zúčastnila soutěže, kterou vyhlásil obchod Korálky.cz. Výherci byli vybírání autorkou návodu a vítězkou předchozí soutěže. Ano i to je subjektivní, ale rozhodně poctivé. Je mi milejší, když nevyhraji, ale dozvím se, čím zaujal vítěz či vítězka.

Téma soutěže: Když dva dělají totéž. V rámci soutěže poskytla Darí Fejtková svůj návod na náramek s názvem "krokodýlí zuby". Úkolem bylo vytvořit náramek a nějaký doplněk libovolnou technikou. Abych pravdu řekla, vůbec těm, které vybírali vítěze nezávidím, bylo z čeho vybírat a já bych se rozhodovala velice těžko.
Pro mne tato soutěž znamenala především výzvu, zpracovat náramek dle návodu a především zpracovat v něm ty své nakoupené zásoby z Preciosy. Vzhledem, k tomu, že korálky jsem neměla přesně daných velikostí a kombinací, tak jak by se mi líbilo, malinko jsem si schéma poupravila.
A jak jsem dopadla? Nevyhrála jsem, ale jeho tvorba mi přinesla radost a patří k mým oblíbeným kouskům.

Žádné komentáře: