úterý 9. března 2010

Magický 4. březen - mé zvláštní výročí

O tom jak jsem se vůbec k tvoření a korálkování především dostala napíši někdy příště. Dnes je to o mém zvláštním výročí. Když jsem začala korálkovat, tak mě zaujalo ketlování a tak jsem vyrazila na kurz. Šla jsem s malou dušičkou, co já neznalec a nešika tam vůbec budu dělat. Ale mé obavy se ukázaly jako naprosto liché. To odpoledne bylo báječné, poznala jsem fajn lidi a hlavně bylo zlomem při mém tvoření a ovlivnilo mojí další cestu životem.
Zamilovala jsem se do drátu. Kurz se konal dne 4. 3. 2004 (to datum jsme zpětně dopátraly s Šárkou v lednu 2009).
Pravda první výtvor byl nedokonalý, ale byl to start




Stal se zázrak, nastal nový zlom v mém životě. Nový život a ta největší láska mého života - syn Michal. A správně narodil se přesně 5 let po mém prvním kurzu. Letos 4. 3. jsme slavili jeho první narozeniny a pro mě je stále neuvěřitelným zázrakem.

Žádné komentáře: