středa 1. ledna 2014

Vítězství ...

To, že s korálky nešiji, už mi stejně dneska nikdo nevěří... A do nedávna jsem také tvrdila, že neháčkuji a háčkovat nebudu, protože mi to nejde a vzhledem k tomu, že času zas není na tvoření tolik, kolik bych si přála, budu raději tvořit to, kde mám více šanci a zkoušet se zlepšovat i v tom šití.

Ovšem to bych při cestě do Prahy nesměla zajít do Robinsona a tam by nesměli mít nádhernou fialovou pohanku, která si mě získala na první pohled. A dávno vím, že "pohance" to opravdu sluší v "turecké spirále", která je ovšem háčkovaná. A tak mi nezbylo, než vzít jehlu, perlovku korálky navléknout a pak se zkusit poprat s háčkem. U třetí řady už spirála vedla 8:0 (8x jsem párala), ale nakonec jsem zvítězila. Ovšem pouze proto, abych zjistila, že nemám vhodné kaplíky. Tak jsem se pustila i do šití. Ale výsledek stál pro mě za to. Porazila jsem tureckou spirálu a udělala jsem si radost soupravou náramku a náhrdelníku.



1 komentář:

Ali řekl(a)...

Je to nádhera, ta barva...!

Háčkování jsme zatím nezkoušela, říkám si, že se nejdřív naučím pořádně šít.