neděle 2. prosince 2012

České vánoce

Začátkem listopadu vyšlo vánoční číslo časopisu Korálki a po delší době jste v něm mohli najít i můj návod. A když české vánoce, tak přece s ozdobami z českých korálků a tak jsem sáhla do svých zásob z výletů do Zásady do podnikové prodejny společnosti Preciosa-Ornela.

Návod je 2 v 1, můžete si vyrobit ozdoby ve tvaru menších vloček (nebo z nich vyrobit náušnice).

A když přidáte dlouhé trubičky, vznikne vám vánoční hvězdička.


Použitý materiál: Twin perličky čiré s fialovým průtahem, fialový rokajl se stříbrným průtahem a kroucené trubičky 35 mm.

2 komentáře:

Korfela řekl(a)...

V reálu jsou ještě krásnější ;-)

Ali řekl(a)...

Ahoj! Už jsem tě otravolala na BC, ještě trošku poprudím tady. Jsem naprostý korálkový začátečník, neumím jen obdivuji. Podle návodu v časopise jsem to zkusila. Hvězdička se mi docela povedla, musím se pochválit :-). Náušnice jsem šila nymem a přišly mi takové "volnější" i když jsem utahovala jak divá. Jak je zpevnit? Nějak prošít? Taky si nejsem jistá, jak se ukončují. Nějak "zapošívají"? Mohla bys mi, prosím, poradit jak na to? Děkuji!