sobota 31. března 2012

Na ples s českými korálky

Nevím, jestli se vůbec na plese královna volila, jen mě to tak napadlo. Ušít kamarádky dceři Kačce soupravu na rozlučkový ples jsem slíbila už v září loňského roku. Fotografii šatů jsem dostala v lednu a tak jsem přemýšlela co. Původně vybrané šaty byly červené s černými korálkovými aplikacemi ve tvaru kytiček. Navíc s asymetrickým vzorem.
A tak jsem přemýšlela co, vyhrála kytička podle návodu z časopisu korálky, jako jeden ústřední motiv, ale co dál, jak ji zavěsit. Kačka je přece jen mladá slečna a tak jsem chtěla něco jednoduchého. a tak jsem na dvě lanka postupně navlékala korálky a vždy v určitém úseku spojovala jedním dohromady. A asymetricky proti vzoru navlékla kytičku.
Ovšem ve chvíli kdy bylo hotovo, tak mi bylo řečeno, že Kačka bude mít úplně jiné šaty. V první chvíli jsem lapla po kyslíku. Co teď vymýšlet nového, ale když jsem viděla fotku, bylo jasno - náhrdelník může zůstat, jen kytičku přesunu více do středu.
A když už jsem se naučila kuličky, tak jsem z nich hned vyrobila náušnice.



Celá souprava je z černého rokajlu vel. 11 společnosti Preciosa, jen náušnice jsou doplněny ohňovkami.


Žádné komentáře: