úterý 21. června 2011

Digitální scrapbook a já

Dlouho jsem přemýšlela, jestli vůbec Digitální scrapbook na tenhle blog o tvoření zařadit. O tvoření rukama se nedá asi moc mluvit, pokud nepočítáme pohyb myší ;-). Ale přesto se myslím, že se o tvoření jedná. Co na tom, že nepoužívám nůžky, papíry, razítka, lepidlo a jiné doplňky, ale GIMP (který mi nahrazuje nůžky či lepidlo) a spousta papírů, razítek, textů, masek ve formě grafických souborů. A o tom, že klasický scrapbook do tvoření patří určitě nikdo nepochybuje, tak proč ne i ten digitální.

Je to jeden z koníčků, který mě chytá okrajově, vždy jednou za čas. A původně jsem se mu ani nechtěla věnovat, vlastně ani ho zkoušet. U fotografií mě zajímaly pouze základní úpravy - jas, kontrast, eventuelně přidat rámeček, všechno ostatní už mi přišlo zbytečné. Později jsem si jen chtěla zkusit, jestli bych taky něco nevytvořila. A vypukla má mánie, ne že bych tolik tvořila, ale nutně jsem musela mít každé freebie, které jsem našla, i když jsem ho nepotřebovala. Když se narodil syn, začala jsem scrapovat jeho fotky, jako upomínky a našla svou oblíbenou "dílnu", kde vždycky najdu materiál, který se mi líbí a se kterým se mi i s mými malými zkušenostmi dobře pracuje. A tak děkuji Sitě za její nádherné kity.

A tak se snad nebudete zlobit, když kromě korálků, drátů a dalšího manuálního tvoření, zde najdete i nějaký ten scrap.

Žádné komentáře: